środa, 20 czerwca 2018

Marketing bezpośredni

Jak sama nazwa wskazuje marketing bezpośredni polega na bezpośrednich komunikatach kierowanych do klientów starannie wybranych, pojedynczych, w indywidualnym kontakcie, aby uzyskać natychmiastową odpowiedź, reakcję. Najczęściej na spotkaniach w "cztery oczy", zebraniach taka metoda jest wykorzystywana. Bądź wykorzystujemy narzędzia marketingu bezpośredniego czyli: poczta, telefon, internet. Jedną z firm wykorzystującą tę metodę marketingu jest firma Centrum Prac Introligatorskich i w swoich usługach oferuje:
  • Produkcja elementów składowych mailingów pocztowych – kopert, listów, ulotek, broszur, folderów, teczek, kuponów na standardowych i niestandardowych surowcach oraz gadżetów mailingowych,
  • Personalizacja, adresowanie, numerowanie standardowych i niestandardowych formatów,
  • Personalizacja druków - czyli adresowanie i nanoszenie na materiały poligraficzne indywidualnych, zmiennych informacji za pomocą – drukarek laserowych rolowych, drukarek laserowych arkuszowych (w tym etykiety adresowe) lub InkJetu (atramentowej, bezstykowej głowicy do nanoszenia informacji zmiennych),
  • Adresowanie, numerowanie standardowych i niestandardowych formatów
  • Optymalizowanie i zarządzanie bazami danych – deduplikowanie, czyszczenie ze zbędnych lub uzupełnianie o brakujące dane, sortowanie wg wymogów pocztowych.
  • Obsługa zwrotów i reklamacji - Mimo najsolidniejszego przygotowania część przesyłek z różnych powodów nie dociera do celu i wraca do miejsca wysyłki. Dokładną informację o każdym takim zwrocie wprowadzamy do bazy danych i staramy się dobrze poznać jego przyczynę, aby móc ją w przyszłości wyeliminować.http://www.cpi.biz.pl/pl/uslugi/korespondencja-masowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz