środa, 17 lipca 2019

Jak zadowolić klienta

Mając swoją firmę ważne jest dla właściciela, aby mógł zaufać swoim pracownikom. Wiadomo, żeby przyciągnąć klienta nie wystarczy mieć wszystko naj naj chociaż to jest również ważne, aby korzystać z produktów wysokiej jakości. Moim zdaniem bardzo ważna jest obsługa klienta. Ponieważ pierwsze wrażenie jest najważniejsze, a pierwszy kontakt z klientem ma nasz pracownik czy to w recepcji czy za ladą czy w informacji. Miło jest gdy po wejściu słyszymy "Dzień doby w czym mogę pomóc", gdy osoba jest uśmiechnięta, zainteresowana naszą osobą itp. Wiadomo, że każdy ma gorszy dzień lecz nie należy emocji przenosić na klientów i atmosferę w pracy. Gdy klient się sparzy na dzień dobry nie powróci ponownie by skorzystać z usług naszej firmy. Obsługa klienta nie jest tak prosta, lekka jak nam się wydaje, a jakość tej usługi pozostawia wiele do życzenia. Na obsługę klienta składa się wiele elementów, między innymi: komunikacja z klientem, intencje firmy, współpraca przed i po zawarciu umowy, długofalowe budowanie relacji z klientem. Pojęcie obsługa klienta to także nasza dostępność, elastyczność, sposób reagowania w różnych sytuacjach. Jak widać obsługa klienta to nie tylko uprzejmość, ale przede wszystkim zaspokojenie potrzeb klienta, wyjście mu na przeciw. Jako właściciel firmy cenię sobie wśród współpracowników wspólne zaangażowanie w zlecenie, cel. Jestem bardzo zadowolona z współpracy z firmą Centrum Prac Introligatorskich produkty od niech dostarczane spełniają oczekiwanie nie tylko moje, ale co najważniejsze naszych wspólnych klientów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz