Mając swoją firmę ważne jest dla właściciela, aby mógł zaufać swoim pracownikom. Wiadomo, żeby przyciągnąć klienta nie wystarczy mieć wszystko naj naj chociaż to jest również ważne, aby korzystać z produktów wysokiej jakości. Moim zdaniem bardzo ważna jest obsługa klienta. Ponieważ pierwsze wrażenie jest najważniejsze, a pierwszy kontakt z klientem ma nasz pracownik czy to w recepcji czy za ladą czy w informacji. Miło jest gdy po wejściu słyszymy "Dzień doby w czym mogę pomóc", gdy osoba jest uśmiechnięta, zainteresowana naszą osobą itp. Wiadomo, że każdy ma gorszy dzień lecz nie należy emocji przenosić na klientów i atmosferę w pracy. Gdy klient się sparzy na dzień dobry nie powróci ponownie by skorzystać z usług naszej firmy. Obsługa klienta nie jest tak prosta, lekka jak nam się wydaje, a jakość tej usługi pozostawia wiele do życzenia. Na obsługę klienta składa się wiele elementów, między innymi: komunikacja z klientem, intencje firmy, współpraca przed i po zawarciu umowy, długofalowe budowanie relacji z klientem. Pojęcie obsługa klienta to także nasza dostępność, elastyczność, sposób reagowania w różnych sytuacjach. Jak widać obsługa klienta to nie tylko uprzejmość, ale przede wszystkim zaspokojenie potrzeb klienta, wyjście mu na przeciw. Jako właściciel firmy cenię sobie wśród współpracowników wspólne zaangażowanie w zlecenie, cel. Jestem bardzo zadowolona z współpracy z firmą Centrum Prac Introligatorskich produkty od niech dostarczane spełniają oczekiwanie nie tylko moje, ale co najważniejsze naszych wspólnych klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz