poniedziałek, 25 maja 2020

Zalety reklamy display

Chcąc zaistnieć na rynku z nowym produktem, usługą czy marką powinniśmy dobrze przemyśleć z jakiej formy nośników chcemy skorzystać. Nośniki te to nic innego jak internet, telewizja, prasa, druk, radio. Warto skorzystać z tak zwanej reklamy zewnętrznej, czyli zatrudnić kogoś kto nam doradzi i zajmie się budowaniem pozytywnego wizerunku naszej firmy. Jedną z najpopularniejszych narzędzi marketingowych w internecie jest reklama display. Co to za reklama display? Display to reklama graficzna, która emitowana jest na powierzchni strony internetowej jako baner. Internet daje nam ogromne możliwości i pozwala na prowadzenie kampanii sprzedażowych, promocyjnych i wizerunkowych. Umożliwia nam dotarcie do ogromnego pola klientów, odbiorców, którzy zaglądając na strony internetowe zetkną się z naszą reklamą. Reklamy emitowane mogą być na wielu stronach nie związanych z naszą branżą lub w serwisach dostosowanych do branży naszej firmy. Firmy takie jak na przykład CPI - Centrum Prac Introligatorskich ma w swojej ofercie wiele usług i ich reklamy nie są związane tylko z poligrafią. Największe zalety reklamy display to między innymi: wszechstronność zastosowania; zróżnicowane formy emisji; mnóstwo form reklamowych (banery, video), precyzyjne dopasowania kampanii, wygodne modele rozliczeń. Ważne aby cała kampanię reklamową przygotować krok po kroku, by osoba z odpowiednim doświadczeniem obsługiwała emisję naszej reklamy, aby znała specyfikę sieci w której będziemy puszczać reklamę, jakie formaty reklamy emitować, co wyświetlać i ile czasu ma trwać cała kampania.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz