Kilka lat temu otworzyłam swój własny biznes, zamówiłam reklamę w Internecie, zaprojektowałam wraz z firmą Centrum Prac Introligatorskich ulotki oraz bilbordy, a nawet okleiłam witryny okienne w salonie. Teraz postanowiłam wykorzystać samochód do reklamowania firmy. Czytałam dużo i warto zwrócić uwagę na to jaką formę druku się wybierze. Wiadome jest, że samochód wystawiony jest na niekorzystne warunki atmosferyczne i nie chciałabym, żeby po miesiącu użytkowania, reklama samochodowa wyblakła lub zaczęła odchodzić. Poczytałam dużo i dowiedziałam się, że do tego typu reklam najlepiej wykorzystać druk solwentowy, ponieważ w tuszu wykorzystywane są specjalne rozpuszczalniki organiczne. Trwałość wydruku metodą solwentową jest bardzo wysoka i odporna na warunki atmosferyczne. Można wyróżnić trzy podstawowe grupy, mnie interesuje ta najbardziej wytrwała (trwałóść wydruku do 7 lat), czyli twardy solwent, wykorzystuje się ją do reklam zewnętrznych wielkogabarytowych narażonych na silne oddziaływanie warunków atmosferycznych, reklamy te to: banery, witryny sklepowe, plandeki itp. ; pośredni druk to mild solwent (trwałość wydruku około 2 lat) rónież może być wykorzystywany na zewnątrz lecz na mniejszej powierzchni; najdelikatniejszy to druk eco solwent (trwałość wydruk do 2 lat) głównie wykorzystywany wewnątrz pomieszczeń na przykład plakaty, lekkie banery. Wszystkie te wyżej wymienione druki odporne są na uszkodzenia mechaniczne, promienie UV, zmiany temperatur i inne działania atmosferyczne. Także decyzja została podjęta i reklama samochodowa już się drukuje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz