Jak skutecznie i z powodzeniem stworzyć wizerunek firmy czy marki? Otóż wykorzystajmy do tego mailing reklamowy. Słyszeliście o tej formie narzędzi marketingu bezpośredniego? Jeżeli nie, to postaram się wam przybliżyć tę formę reklamy w kilku zdaniach. Samo znaczenie słów nazwy mailing reklamowy kojarzone jest z e-mail i jest to słuszne skojarzenie. Ponieważ mailing reklamowy polega na przesyłaniu informacji komercyjnych za pomocą adresów e-mail na nasze prywatne skrzynki pocztowe. Pewnie, każdemu z nas zapaliła się "lampka", że nie raz dostał e-mail ze sklepów na przykład z odzieżą, obuwiem, sprzętami domowymi. Otrzymujemy również nowinki technologiczne lub nowo wprowadzone usługi przez firmy, które wciąż się rozwijają. Mailing reklamowy jest również wykorzystywany dla przedsiębiorstw, które chcą wprowadzić na rynek nowe marki lub ogólnie odświeżyć wizerunek firmy. Jest to tak zwany marketing bezpośredni bo trafia do nas osobiście, dzięki tej formie wchodzimy na stronę firm np. drukarni, księgarni i przeglądamy strony Internetowe, czasami coś kupimy, zapamiętujemy nazwę marki, przesyłamy dalej czy subskrybujemy. Treści marketingowe wysyła się przed wszystkim za pomocą reklam, newsletterów, rabatów. Wyświetlają się na górze wiadomości, są pogrubione, czasem kolorowe, widoczne. Duże firmy jak np. Centrum Prac Introligatorskich by być na bieżąco również korzysta z tej formy marketingu bezpośredniego jak również świadczy te usługi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz