W jaki sposób najlepiej dostarczyć gotowe już ulotki do wybranych konsumentów? Możemy na przykład za pośrednictwem poczty? Aby trafiały do skrzynek pocztowych? Może elektronicznie, żebyśmy mogli wysyłać e-mail? Ma to swoje zalety zaoszczędzimy na druku oraz zadbać w ten sposób możemy o środowisko bo mniej zużyjemy papieru. Gdzie jeszcze lub kiedy ulotki trafiają do naszych rąk? Jak jesteśmy w centrum handlowym lub na deptaku głównej ulicy w mieście ktoś się zawsze znajdzie, żeby je nam wręczyć. Spotykamy je również często za wycieraczką samochodu. Możemy powiedzieć, że ulotka jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy naszego przedsiębiorstwa - firmy. Warto też zainwestować w profesjonalne zaprojektowanie ulotki bo jest ona jedną z najtańszych metod reklamy. Warto wybrać drukarnię czy na przykład Centrum Prac Introligatorskich, które znają się na swojej robocie i przy okazji mamy dobrze zaprojektowaną ulotkę. Dzięki ulotką szybko i sprawnie możemy poinformować naszych klientów o promocjach w sklepie, zmianach, nowych usługach w salonie, o dostępności nowych produktów w firmie, o promocjach itp. Ulotki pomogą również zareklamować nowo otwartą działalność. Zaletą ulotki jest jasny i czytelny przekaz informacji. Dodatkowym chwytem marketingowym jaki można zastosować na ulotce jest podanie informacji, że : "z ulotką rabat 20%" daje to nam pewność, że ulotka nie wyląduje w koszu. Jak wyżej wspominałam warto wybrać firmę, która w swoich usługach posiada usługi drukowania - produkcji ulotek. Powinniśmy zwrócić uwagę na to, by ulotka była wydrukowana na wysokiej jakości papierze kredowym lub offsetowym. Możemy również wykorzystać wszelkie uszlachetnianie druku, by wyróżnić się na rynku za pomocą folii mat, połysku, lakierem UV. Najlepiej jest stworzyć swój własny indywidualny projekt lub zlecić go kreatywnej firmie, da to nam pewność, że profesjonalna załoga doradzi jakie metody powinniśmy wykorzystać w zaprojektowaniu naszej ulotki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz