piątek, 2 września 2022

Marketingowiec

 Pracując w branży poligraficznej, a dokładnie w firmie z pod Warszawy - Centrum Prac Introligatorskich na stanowisku marketingowca mogę śmiało powiedzieć, że mamy chwilę odpoczynku już po rozpoczętym roku szkolnym. Nie oznacza to, że teraz nic się nie dzieje w branży drukarskiej. Zawsze mamy coś do wydrukowania, zadrukowania, zaprojektowania czy wysłania. My marketingowcy lubimy wszelkie dni do świętowania za niedługo będziemy mieć październik, a dzieci czekają na halloween. Powoli już zaczynamy rozmyślać jak będą wyglądać opakowania, etykiety na produktach takich jak batony, cukierki; projektujemy plakaty czy bilbordy itp. Badanie rynku pod względem popytu i podaży pozwala nam marketingowcą stworzyć - zaprojektować ulotki informacyjne o nowościach. Gdybyśmy nie prowadzili kampanii marketingowych nasze usługi, produkty nie sprzedały by się tak dobre jak z zaplanowaną kampanią marketingową. Dzięki temu klient powinien częściej sięgnąć po dany produkt. Jakie umiejętności powinien mieć specjalista do spraw marketingu? Przede wszystkim kreatywność i znajomość rynku przeprowadzane kampanie nie mogą być ze sobą powiązane. Komunikatywność ze względu na kontaktowanie się z klientem. Zdolność analitycznego myślenia pozwala skrupulatnie pozyskiwać dane na rynku. Zaangażowanie. Doskonała organizacja czasu pracy. Pożądane jest również wykształcenie o kierunku zarządzanie i marketing, ten kierunek studiów jest bardzo oblegany przez studentów. Ale nie jest to wymóg liczy się chęć do pracy i zainteresowanie tematem. Nabycie nowych umiejętności przychodzi łatwo, gdy wiemy że praca to przyjemność i spełnianie siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz