piątek, 26 maja 2023

Marketing bezpośredni

Jedną z form marketingu bezpośredniego jest tak zwany mailing reklamowy. Słyszeliście o tej formie marketingu? Każdy z nas na pewno spotkał się z mailingiem reklamowym. Wchodząc na nasze prywatne konto skrzynki pocztowej mamy wiele różnych ofert z na przykład sklepów odzieżowych, firm z branży np. Centrum Prac Introligatorskich. W e-mailach tych są zawarte informacje o między innymi promocjach, zawierają kody rabatowe, nowości wprowadzone na rynek usług, okazjach cenowych, itp. Mailing reklamowy polega właśnie na przesyłaniu informacji komercyjnych za pomocą adresów e-mail na nasze skrzynki pocztowe. Jednych te wiadomości denerwują, innych zaskakują informacjami, które wykorzystują w życiu w zakupach codziennych. Otrzymujemy również e-maile z wszelkimi nowinkami technologicznymi jakie e-maile i z jakimi informacjami chcemy otrzymywać możemy zaznaczyć w ustawieniach skrzynki pocztowej. Mailing reklamowy możemy również wykorzystać, gdy jesteśmy nowo otwartą firmą i chcemy się zareklamować. Mailing reklamowy jest korzystny, ponieważ nie pochłania dużo kosztów, wszystko możemy zaprojektować z grafikiem i rozesłać w "sieć" za pomocą Internetu. Marketing bezpośredni trafia do klienta z konkretnymi informacjami, bezpośrednimi komunikatami kierowanych do starannie wybranych klientów.  Treści marketingowe wysyła się przede wszystkim za pomocą reklam i newsletterów. Zazwyczaj wyświetlają się na górze strony Internetowej, w wiadomości, mają pogrubioną czcionkę, są kolorowe, rzucają się w oczy, są widoczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz