Wizytówka każdy zna i większość kojarzy ją z małym prostokącikiem, na którym umieszcza się przeróżne dane, numer telefonu, adres, zawiera krótką treść. Taki podręczny kartonik. Jednak wizytówka ma zadania! Otóż towarzyszy nam w czasie nawiązywania nowych znajomości z potencjalnym klientem czy współpracownikiem. Jest naszą wizytówką, oznaką uprzejmości, a czasem i szacunku. Naszym kontaktem. Wizytówka może również pełnić funkcję reklamy. By stworzyć własną, indywidualną wizytówkę musimy się udać do drukarni, czy firmy Centrum Prac Introligatorskich lub zamówić ją przez Internet. Jak wiemy wizytówka jest nie dużym prostokątem więc zawarte na niej informację nie mogą przytłaczać, wizytówka musi być czytelna, przejrzysta i zawierać konkretne dane. Papier z którego ma powstać wizytówka powinien być z wyższej półki papier premium, ponieważ wizytówka reprezentuje nas, naszą firmę. Mamy też do wyboru wizytówki ekologiczne. Warto by wizytówka była dwustronna czyli zadrukowana z obu stron, zawsze przekażemy więcej informacji dla klienta. Druk cyfrowy jest wyraźny, kolor jest "soczysty". Projektować możemy wizytówkę z wybranych szablonów lub zaprojektować je indywidualnie. Realizacja zamówienia jest ekspresowa. Nie zależnie od ilości czas realizacji jest szybki. Wizytówkę, a raczej jej format możemy wykorzystać również na zaproszenia, ja taką "wizytówkę - zaproszenie" dostałam na Dzień Kobiet, razem ze znajomymi wybrałyśmy się na tak zwane babskie harce i zaproszenie było w formie wizytówki, zaprojektowane na ten jeden dzień. Zaproszenie to zawierało: datę, godzinę i miejsce imprezy, numer stolika i cudowną grafikę Barbie! Ograniczeń nie ma i do wszystkiego można je wykorzystać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz