wtorek, 19 lutego 2019

Czytacie

Nie wiem jak Wy, ale ja długo nie mogłam nauczyć się czytać etykiet na wszelkiego rodzaju produktach spożywczych, ubraniach, produktach chemicznych. Mąż zawsze czytał sprawdzał ile gram cukru jest na przykład w ketchupie czy napojach. A ja wiecznie mówiłam: "co tak długo!?" Nie zdawałam sobie sprawy jak ważne są etykiety, że spełniają rolę nośnika informacji o produkcie, skąd pochodzi, jaki jest jego skład, termin ważności, o sposobie jego użytkowania oraz swego rodzaju potwierdzeniem o jego jakości. Etykiety mają cel, a mianowicie pełnią funkcje marketingowe, dzięki grafice umieszczonej na wydrukowanej etykiecie rozpoznajemy markę produktu. Niektórzy z Nas wybierają tylko kolorowe, "atrakcyjne" dla oka produkty, które posiadają kolorowe etykiety inni konsumenci natomiast wybierają proste i czytelne. Towary są identyfikowane przez cechy specyficzne, indywidualne. Najważniejsze, że dzięki etykiecie dany towar, produkt wyróżnia się na przykład logo , znakiem towarowym danej firmy. Jest wiele rodzajów etykiet: etykiety tradycyjne (klej nakładany jest na mokro), samoprzylepne (drukowane metodą fleksograficzną), wielostronicowe (zawierają dużą ilość tekstu), IML (łączenie etykiety z opakowaniem podczas procesu produkcji) i SSL (są to etykiety termokurczliwe, pod wpływem temperatury dopasowuje się etykietę do opakowania). Jest wiele firm na rynku poligraficznym, które w swojej ofercie posiadają usługę produkowania, projektowania, drukowania etykiet. Jedną z takich firm jest Centrum Prac Introligatorskich w swoich usługach posiada szeroki wachlarz możliwości. Warto zajrzeć na stronę internetową. Także dzięki informacją podanym na wydrukowanych etykietach starannie dobieram produkty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz