czwartek, 19 marca 2020

Reklama

Jak dobrze zareklamować swoją firmę? Powinniśmy zastanowić się do jakiego odbiorcy ma ona dotrzeć. Następnie powinniśmy podzielić odbiorców ze względu na wiek, rodzaj pracy jaką wykonują, czym się interesują, jakie mają potrzeb, tych natomiast możemy podzielić na : gospodynie domowe,  biznesmenów, młodzież, osoby starsze, osoby niepełnosprawne, rodziny itp. Po przeprowadzeniu anonimowych ankiet wynika, że na pierwszym miejscu znajduje się reklama Internetowa. Bierze się to z częstego korzystania z internetu w domu, pracy. Reklamy wyświetlane są przez różne przeglądarki. "Wyskakują" na stronach internetowych z których korzystamy. Później wpisane w przeglądarkę wątki wyszukiwane przez nas są zapamiętywane i dzięki temu wyświetlają się informacje związane z naszymi zainteresowaniami. Ta forma reklamy jest najbardziej powszechna i trafia do szerokiego grona odbiorców. Za równo dorośli, młodzież i osoby starsze korzystają z internetu. Każda z tych osób oczekuje od reklam konkretnych przekazów, jak numer telefonu (kontakt) bądź przekierowania na stronę internetową firmy. Z takiej formy reklamy korzysta Centrum Prac Introligatorskich. Osoby młode mają odmienne zainteresowania, dla nich reklama musi być wyraźna, kolorowa, "rzucająca" się w oczy. Reklamy pozwalają zaprezentować usługi jakie świadczy firma, np. usługi drukarskie, produkcję opakowań, projektowanie ulotek itp. Internet jest wszędzie dzięki czemu trafia do dużej grupy odbiorców. Dlatego tak ważne jest, aby każda firma posiadała swoją własną stronę internetową. Pozwala to na szybkie dotarcie do naszej firmy, wirtualne zapoznanie się z usługami, szybki kontakt. Strona nie musi być bardzo rozbudowana, powinna zawierać szczegółowe informacje o usługach, produktach , realizacjach, na podstawie których klient zapozna się z firmą. Jest wiele form reklamy na przykład ulotki, bilbordy, wydrukowane logo na opakowaniach  lub etykietach produktów, jednak forma reklamy internetowej jest trwała i bardzo powszechna i co ważne trafia do odbiorców, a nie do kosza.

1 komentarz:

  1. Dobre stargetowanie klienta, określenie kim jest, jakie ma potrzeby to podstawa! Także możecie skorzystać na ofercie od https://retcon.pl prowadząc firmę.

    OdpowiedzUsuń