Ostatnio spotkałam się na pewnej stronie internetowej z możliwością porozmawiania z konsultantem, miałam problem w znalezieniu informacji o danym produkcie i wyświetliło mi się okienko, że mogę prowadzić czat z konsultantem, jeżeli mam problem bądź jakieś zapytanie co do towarów, usług jakie oferuje dana firma. Myślę, że jest to super sprawa, ponieważ czasem mamy problem ze znalezieniem informacji o produkcie, czy nie wiemy jak się skontaktować z producentem, bądź zamówiony towar nie dotarł na czas czy został uszkodzony i chcemy zapytać co zrobić w przypadku zwrotu - wymiany. Możemy również poprosić o wycenę, gdy chcemy zamówić większą ilość produktów. Możliwości i zapytań jest wiele, więc myślę, że taka usługa na stronie ma sens. I od razu umówiłam się na spotkanie z dyrektorem marketingu w naszej firmie Centrum Prac Introligatorskich i zaproponowałam, żeby wprowadzić taką możliwość rozmowy z klientem po przez naszą stronę internetową. Jak wiemy w branży drukarskiej, poligraficznej zapytań o produktu czy usługi jest bardzo dużo. A jak wiemy kontakt z klientem jest kluczowy by firma miała popyt, zadowolenie klienta oraz łatwość nawiązywania kontaktu. Marketing, dotarcie do klienta za pomocą Internetu i innych wszelkich możliwych narzędzi jak e-mail, sms, powiadomienia i itp. jest bardzo ważne by utrzymać i nawiązać kontakt z klientem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz