Nie wiem czy wiecie, ale w marcu obchodzimy Światowy Dzień Recyklingu dokładna data to osiemnasty marzec. Recykling co o nim wiemy jak do niego podchodzimy? W domach większość z nas sortuje odpady na plastik, papier czy szkło. Dzieci uczone są tego w przedszkolach, szkołach. Na osiedlach są specjalne kosze do których wyrzuca się dane odpady, tak by były segregowane. Ale jak firmy, drukarnie jak na przykład Centrum Prac Introligatorskich prowadzą recykling czy segregację odpadów. Jako duże przedsiębiorstwa z okazji tego dnia możemy zaplanować kampanię społeczną w firmie czy w sieci, na naszej stronie internetowej lub wysyłając e-mail do klienta z informacją. Bardzo ważne, abyśmy mogli wykorzystać swoją pozycję na rynku poligraficznym by zwrócić uwagę na segregację śmieci - odpadów oraz na płynące możliwości z recyklingu. Jak duże firmy mogą się przyłączyć do danej kampanii ? W głównej mierze dzięki segregowaniu odpadów na podstawy czyli papier, plastik, metal, szkło. To już jest bardzo dużo, dzięki pokazaniu, że tak trzeba możemy wpłynąć na pracowników, klientów, społeczeństwo, a przy okazji budujemy pozytywny wizerunek firmy i mamy bardzo duży wpływ na ochronę środowiska. Przeprowadzając tego typu kampanie musimy pamiętać by przygotować się do tego wcześniej by móc wszystko zaplanować na tak zwany ostatni guzik. Dział marketingu ma możliwość wykazania się.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz