Każdy z nas wie, że prowadząc firmę, działalność, sklep czy inną formę sprzedaży, trzeba się zareklamować. Jest takie nasze przysłowie - stwierdzenie, które brzmi: "reklama jest dźwignią handlu", każdy z nas się z nim gdzieś spotkał, czy usłyszał. Po interpretacji tego powiedzenia, możemy wywnioskować, dojść do wniosku, że bez zareklamowania siebie, firmy, produktu nie ma sprzedaży. I możemy się z tym zgodzić. Jak wiemy reklama jest kluczowym elementem kampanii marketingowej. Jej głównym celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o nowościach, informuje ich i zachęca do zakupu nowowprowadzonych produktów, usług, itp. Kreuje pozytywny wizerunek nowej marki. Wyróżniamy trzy podstawowe funkcje reklamy : informacyjną, nakłaniającą i przypominającą. Wszystkie te trzy funkcje reklamy muszą być spełnione, a przełoży się to na zwiększenie sprzedaży. By informować klientów możemy wykorzystać do tego na przykład banery, plakaty, ulotki, wizytówki, reklamy na samochodach, reklama w radiu czy lokalnej kablówce, spoty telewizyjne czy też banery pojawiające się na stronach internetowych, które przedstawiają produkt. Wszystkie te formy reklamy odgrywają kluczową rolę w promowaniu naszej firmy, działalności, produktu czy usługi. By zaprojektować plakat, baner możemy się zgłosić do firmy, która świadczy tego typu usługi jak np. Centrum Prac Introligatorskich. Do projektu reklamy musimy podjeść z pomysłem, a wykwalifikowany zespół projektantów - grafików pomoże nam stworzyć reklamę idealnie dopasowaną do naszych potrzeb.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz