poniedziałek, 8 września 2025

Wizualna reklama - display.

Forma reklamy internetowej tak zwana reklama display, nazywana również wizualną reklamą. Polega ona na wyświetlaniu graficznych lub multimedialnych materiałów reklamowych, promocyjnych na stronach internetowych. Są to internetowe plakaty, banery, krótkie filmiki, animacje, czy interaktywne elementy, których zadaniem jest przyciągnięcie klienta, zwrócenie uwagi użytkownika i zachęcenie go do kliknięcia, odwiedzenia reklamowanej strony oraz do zakupy produktów. Reklamy display wyświetlane są na górze witryny internetowej lub z boku, na dole strony. Reklama display to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych w Internecie. Za jej pomocą buduje się świadomość marki, pomaga w promowaniu produktów, promocji produktów, szybkie dotarcie do klienta. Zaletą reklam display jest przede wszystkim jej wszechstronność zastosowania. Reklamę display wykorzystują firmy jak na przykład Centrum Prac Introligatorskich do prowadzenia kampanii sprzedażowych, internetowych oraz wizerunkowych. Kampanie displayowe można targetować według różnych kryteriów takich jak np.: wiek, zainteresowania, miejsce zamieszkania, wykonywany zawód, pasje itp. Metoda to pozwala na precyzyjne dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Reklama display jest dobrym wyborem by zwiększyć sprzedaż produktów, zareklamować go, zaistnieć w branży. O reklamie display można powiedzieć, że jest to dynamiczny marketing, dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, automatycznie dopasowuje się w witrynie, zwraca uwagę klientów, zachęca do zakupu, informuje o nowościach, buduje markę, wzrost sprzedaży, jest opłacalna.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz