Obsługa klienta, niby nic trudnego każdy wie o co chodzi, taki banał, ale czy na pewno? Większość z Nas myśli, że obsługa klienta to nic trudnego, że nie trzeba się w nią zagłębiać. Tymczasem realia są różne podam mój przykład z jakim się ostatnio spotkałam. Poszłyśmy z koleżanką do restauracji zamówiłyśmy coś na szybko, ponieważ stroiłyśmy Kościół na wesele i musiałyśmy zapalić świece przed rozpoczęciem uroczystości, musiałyśmy wyjść. Poinformowałyśmy obsługę, że wrócimy za kilka minut. Po powrocie na stoliku stało zimne jedzenie i kawa... Obsługa?! Więcej nie odwiedzę tej restauracji. Inny przykład: dzwonisz do firmy aby zamówić produkt, a pierwszą rzeczą jaką słyszysz jest "Nie jesteśmy zainteresowani". Dlatego obsługa klienta nie jest tak prosta, lekka jak nam się wydaje, a jakość tej usługi pozostawia wiele do życzenia. Na obsługę klienta składa się wiele elementów, między innymi: komunikacja z klientem, intencje firmy, ruchy firmy przed i po zawarciu umowy, długofalowe budowanie relacji z klientem. Pojęcie obsługa klienta to także nasza dostępność, elastyczność, sposób reagowania w różnych sytuacjach. Jak widać obsługa klienta to nie tylko uprzejmość, ale przede wszystkim zaspokojenie potrzeb klienta, wyjście mu na przeciw. Firmą godną polecenia, z którą ostatnio miałam przyjemność współpracować jest Centrum Prac Introligatorskich, doświadczony zespół pracowników! Obsługa klienta "full wypas"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz