czwartek, 12 lipca 2018

Pakujemy paczki

Każdy z nas chodź raz w życiu wysyłał paczkę bądź czekał aż kurier ją dostarczy do domu. Niektóre z tych przesyłek gdy trafiają do nas po zamówieniu online czy z e-sklepów proszą o pomstę do nieba ze względów estetycznych! Zdarzyło się pewnie, że były pogniecione, podarte, poklejone, brudne czy mokre. Oklejone dużą ilością taśmy brązowej czy białej, której nie łatwo się pozbyć i bez noża czy nożyczek nie otworzymy paczki. A ile nerwów straci klient przy rozpakowywaniu przesyłki. A przecież to wizytówka firmy. Jak się tego ustrzec? Otóż powinniśmy zainwestować w dobrej jakości karton, dobrze było by gdybyśmy zamawiali je z jednej drukarni czy firmy na przykład Centrum Prac Introligatorskich, które w swoich usługach świadczą produkcję opakowań.  Aby wyróżnić się od innych usługodawców warto się wyróżniać, to znaczy nasze kartony mogą mieć jakiś wzór, logo firmy, kolor. Wysyłając paczki musimy pomyśleć w jakim stanie trafi ona do klienta. Trzeba zaplanować, przewidzieć jak łatwo i przyjemnie klient będzie otwierał paczkę i jak zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem. Wypełniając pustą przestrzeń w kartonie nie zużywajmy ton foli bąbelkowej, dopełnijmy pustą przestrzeń poduszkami wypełnionymi powietrzem czy styropianem. Do każdej paczki załączasz paragon lub fakturę miło by było gdyby oprócz tego dorzucić jakiś miły zwrot do klienta z podziękowaniem za zamówienie i miłą sentencją na dobry dzień. No i co najważniejsze dodaj coś w gratisie. Tu mamy duże pole do popisu, zależy to oczywiście jak stoimy finansowo, ale zawsze drobny upominek w formie naklejek, cukierków umili klientom dzień, sprawi że chętniej będzie zamawiał z naszej sieci sklepów, poleci innym i pochwali się piękną paczką na portalach społecznościowych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz