Marketing inaczej, czyli jak? Ze względu na panującą sytuację w kraju, gdzie mamy obostrzenia i nie możemy spotykać się nie tylko z klientem, ale również zdarza się, że i z pracownikiem (kwarantanna) mamy do wykorzystania spotkania online, czyli webinary. Co to takiego webinar? Już wyjaśniam. Webinary to nic innego jak wszelkie prezentacje wideo, ale również warsztaty, wykłady i spotkania online. Jest to interaktywna forma marketingu, która teraz idealnie się sprawdza i jest wykorzystywana w strategiach marketingowych. Na spotkania webinar umawiamy się z klientem w celach biznesowych lub z pracownikami w celach na przykład szkoleniowych, informacyjnych itp. Dzięki spotkaniom online podtrzymujemy relację z klientem, przedstawiamy usługi świadczone przez firmę, informujemy o nowościach, promujemy markę i umacniamy swoją pozycję w branży. Firmy, a raczej marketingowcy mogą teraz się wykazać i zdalnie przeprowadzać spotkania, szkolenia. Wiele firm korzysta z tej opcji marketingu na przykład Centrum Prac Introligatorskich. Nastał taki czas, że firmy, przedsiębiorstwa muszą sobie "jakoś radzić", a my zawsze znajdziemy wyjście z sytuacji. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. I dla marketingu również. Spotkania webinar mogą się odbywać wszędzie w biurze, w domu, w kawiarni, podczas podróży czy w pokoju hotelowym. Mogą odbywać na komputerze, tablecie, telefonie czy laptopie. Nic nas nie ogranicza.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz