Konfekcjonowanie towaru na czym polega? Co to takiego?
Każdy towar przed trafieniem do rąk klienta musi być odpowiednio przygotowany. Wiąże się to z odpowiednim opakowaniem, ma to szczególne znaczenie w przypadku kampanii marketingowych. I właśnie w tym celu stosuje się konfekcjonowanie towaru. Konfekcjonowanie wiąże się z zagadnieniem co-packing (z języka angielskiego), termin ten jest znacznie szerszy, polega na zmianie niektórych cech towaru lub opakowania bez bezpośredniego ingerowania w jego cechy fizyczne. Odpowiednio przeprowadzone konfekcjonowanie towaru polega na tym, że towar jest gotowy do sprzedaży i atrakcyjny wizualnie dla klienta. Konfekcjonowanie można przeprowadzić ręcznie lub przy użyciu specjalistycznych maszyn bądź też automatycznych linii pakujących. Przy dobrze rozwiniętym parku maszynowym działania te są wykonywane i realizowane znacznie szybciej. Firma Centrum Prac Introligatorskich zajmuje się konfekcjonowaniem towaru oraz świadczy poniższe usługi:
- pakowanie i przepakowywanie produktów w opakowania detaliczne lub w pakiety,
- zbiorcze i zestawy promocyjne,
- drukowanie i adresowanie dokumentów wysyłkowych oraz faktur,
- etykietowanie oraz znakowanie produktów gotowych,
- wysokonakładowe produkcje mailingowe,
- pakowanie w folie termokurczliwe,
- druk etykiet oraz kodów kreskowych,
- konfekcjonowanie leków, artykułów spożywczych oraz chemicznych,
- klejenie kartonów, display, składanie ulotek, naklejanie instrukcji itp.,
- pakowanie wyrobów do celów promocyjnych (display, duopack, kosze prezentowe, zestawy świąteczne, zgrzewki itp.).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz