Spotkaliście się już z zagadnieniem reklama display? Reklama display jest najpopularniejszym narzędziem marketingowym w Internecie. Display to inaczej reklama graficzna, która emitowana jest na powierzchni witryny jako tak zwany baner. Ogromna ilość form zastosowania daje ogromne możliwości i pozwala na prowadzenie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych. Możemy ją emitować prawie na każdej witrynie internetowej. Co pozwala dotrzeć do ogromnego pola odbiorców, którzy zaglądając na strony internetowe zetkną się z naszą reklamą, na którą być może zwrócą uwagę. Reklamy te emitowane są w serwisach dostosowanych do branży firmy lub kampanii. Współpracuje z nami firma z miejscowości Gocław z branży poligraficznej CPI - Centrum Prac Introligatorskich.
- Wszechstronność zastosowania – niezależnie od tego czy chcesz prowadzić kampanię wizerunkową czy też wspierać sprzedaż swoich produktów, reklama display będzie trafnym wyborem.
- Różnorodność modeli rozliczeniowych – kampanie mogą być rozliczane w wielu modelach. Kampanie wizerunkowe najczęściej rozlicza się w modelach CPM (płatność za 1000 odsłon) oraz Flat Fee (stała obecność). W przypadku kampanii sprzedażowych stosuje się modele CPC (koszt za kliknięcie) oraz CPA (koszt za akcję). Wspólną cechą tych modeli jest to, że reklamodawca płaci za konkretną, wykonaną przez internautę akcję.
- Zróżnicowane modele emisji – możliwe jest dopasowanie samego rodzaju emisji do kampanii. W zależności od tego, jaki cel ma kampania, można emitować reklamy na wszystkich stronach portalu (RON – run on network, ROP – run on portal) lub też na wybranych tematycznie stronach (ROC – run on category), czy jedynie na wybranej sekcji (ROS – run on site)
- Mnóstwo form reklamowych – reklama display może być w formie statycznej (klasyczne banery), jak też w formatach rich media (xhtml, video)
- Precyzyjne targetowanie kampanii – reklama display daje mnóstwo opcji precyzyjnego dopasowania wyświetleń w zależności od wielu czynników. Niektóre z opcji to geotargetowanie, targetowanie behawioralne, kontekstowe, demograficzne, itp.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz